عملیات نقشه برداری

با سلام

به اطلاع کلیه دانشجویان درس نقشه برداری و عملیات می رسانم طبق اعلامی که سر کلاس انجام شد، ان شاا… از هفته آینده ۹ اسفند ماه کلاس های عملیات نقشه برداری مطابق با برنامه زمانی اعلام شده آغاز خواهد گردید. در این خصوص مواردی را جهت اطلاع شما عزیزان به شرح ذیل اعلام می نمایم:

  • طبق تاکید قبلی بایستی نسبت به انجام گروه بندی مطابق با برنامه زمانی کلاس عملیات اقدام نمایید و دوستانی که اسامی گروه ها را هنوز مشخص نکردند در اولین جلسه کلاس باید لیست اسامی به بنده ارائه گردد.
  • در انتخاب همگروهی علاوه بر رعایت همزمانی کلاس اعضای گروه دقت کافی داشته باشید و تعامل کافی بین اعضای گروه وجود داشته باشد چون نمره اختصاص یافته به پروژه های مشترک به کلیه اعضای گروه یکسان خواهد بود.
  • کلاس عملیات راس ساعت در محل سوله آغاز خواهد شد و ترتیب کلاس عملیات به این شکل خواهد بود که در ۱۵ دقیقه ابتدای کلاس حضور و غیاب انجام گرفته و شرح عملیات جلسه توضیح داده می شود و سپس دانشجویان در محل پروژه تعریف شده حضور یافته و نسبت به انجام دستور جلسه اقدام خواهند کرد.
  • سرفصل عملیات نقشه برداری در صفحه درس عملیات نقشه برداری قابل دریافت و مشاهده می باشد.
  • بعد از هر جلسه عملیات نقشه برداری بایستی گزارش کار عملیات توسط هر گروه تهیه و برای بنده ارسال گردد. جهت تهیه گزارش عملیات بایستی مطابق با دستورالعمل تهیه شده در این خصوص که در صفحه درس عملیات نقشه برداری وجود دارد اقدام گردد.
  • با عرض معذرت، غیبت در کلاس عملیات نقشه برداری به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست!

موفق باشید

Check Also

آغاز سالتحصیلی جدید مبارک

با سلام آغاز سالتحصیلی جدید را به همه فعالین حوزه تعلیم و تربیت تبریک عرض …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *